Naslovnica

Pretraživanje

JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval
Udaljena podrška
Posjednik Jantar sustava prima na znanje i potvrđuje svojom suglasnošću da prihvaća sljedeće uvjete udaljenog servisa:
Za potrebe udaljenog servisa – tehničar poduzeća Jantar d.o.o će se putem interneta spojiti na posjednikovo računalo i time privremeno preuzeti kontrolu nad računalom. Tijekom rada tehničara, posjednik će moći pratiti što se događa i koje radnje se vrše na računalu.

Prije spajanja tehničara na posjednikovo računalo sve aplikacije koje prikazuju posjednikove  poslovne ili privatne informacije moraju biti isključene.

Ukoliko problem nije moguće ukloniti udaljenim servisom tehničar će kontaktirati posjednika sustava i dogovoriti daljnje uvjete i termine servisa.

Izradu sigurnosne kopije (backup) podatka i aplikacija instaliranih na računalu na kojem se vrši udaljeni servis dužnost je posjednika.
Jantar d.o.o. nije odgovoran ukoliko tokom udaljenog servisa dođe do oštećenja ili gubitka podatka.
Jantar d.o.o. nije odgovoran  ukoliko dođe do prekida komunikacijske veze i iz tog razloga  mogućeg ispada Jantar sustava iz rada.


CIJENA
Jantar d.o.o. za udaljeni servis  zaračunava prvih 30 minuta rada (što je ujedno i najmanje trajanje rada udaljenog servisa) u iznosu od 420 kn +PDV dok za svakih dodatnih 30 minuta rada cijena udaljenog servisa obračunava se po cijeni od 240 kn +PDV.

Posjednik Jantar sustava ispunjenom narudžbom odobrava i potvrđuje gore navedene uvjete udaljenog servisa i time naručuje udaljeni servis.
Program:
Kratak opis problema:
Naziv poduzeća:
  *
Adresa:
  *
OIB:
  *
Kontakt osoba:
  *
Kontakt broj:
  *
Kontakt e-mail:
  *
Suglasnost:
Suglasni smo da se izvrši udaljeni servis sustava te odgovaramo za ispravnost i točnost unešenih podataka.
  *
* Obavezno polje